مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-12اقتصادي

فارس من | شهرک صنعتی شیراز تا به حال دچار قطعی اضطراری برق نشده است


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: در شهرک صنعتی شیراز تا به حال تنها همان برنامه 11 ساعت قطعی برق که اعلام شد انجام می شود و اگر در شرایط اضطرار قرار بگیریم سعی مان بر این است که زودتر به صنعتگران اطلاع دهیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عده ای از صنعت گران شهرک صنعتی شیراز نسبت به وضعیت قطعی برق در شهرک های صنعتی اعتراض داشتند و در سامانه فارس من مطالبه ای تحت عنوان نه به قطعی مکرر و بی برنامه برق در شهرک صنعتی فارس به ثبت رساندند و درخواست پیگیری داشتند.

در بخشی از این مطالبه آمده است: در سال 1400 برق شهرک صنعتی بزرگ شیراز در فصل تابستان مکررا بدون برنامه قطع شد که به دلیل عدم اطلاع از قطعی برق، خسارت فراوانی را به صنعت گران وارد کرد.

سال 1401 برنامه قطعی برق جهت تابستان هفته ای یک روز و 12 ساعت اعلام شد که عملا یک روز کاری ما صنعتگران تعطیل شد.

سال 1402 همان هفته ای یک روز و 12 ساعت بود تا اینکه اما امروز 14 مرداد اعلام کردند یک روز دیگر هم قرار است برق در اوج مصرف یعنی وسط روز قطع شود یعنی عملا تعطیل شدن یک روز کاری دیگر.

حالا بنده به عنوان یک صنعتگر مطالبه دارم آیا با هفته ای 2 روز تعطیلی به علاوه یک روز تعطیلی جمعه، چطور می توانیم از عهده هزینه هایمان برآییم آن هم در سالی که به حمایت از تولید نامگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | شهرک صنعتی شیراز تا به حال دچار قطعی اضطراری برق نشده است

فارس من | شهرک صنعتی شیراز تا به حال دچار قطعی اضطراری برق نشده است